Wiele osób mówi, że pandemia zmieniła sporo biznesowych zasad i schematów. My jednak jesteśmy zdania, że po prostu przyśpieszyła nieuniknione i często odkładane „na jutro” procesy oraz inwestycje. Od wielu lat mówiło się (czasem dość nieśmiało), że praca zdalna i mobilność to nieunikniona przyszłość, która czeka wiele, nie tylko tych największych, biznesów. Wzrost popularności mobilnych rozwiązań komunikacyjnych jest faktem, a rok 2020 sprawił, że tempo zmian tylko się zwiększyło. Przykładem może być zainteresowanie wirtualnymi centralkami, które w ostatnich miesiącach osiągnęło rekordowy poziom. Słyszeliście o takim rozwiązaniu? Jeśli nie to opowiemy Wam, czym jest wirtualna centrala.

Wirtualna centrala

Wirtualna centrala to nowoczesne rozwiązanie telekomunikacyjne, które stworzone zostało z myślą o firmach i przedsiębiorcach poszukujących w telekomunikacji swobody, jaką daje internet. To pierwsze na rynku, w pełni konfigurowalne, rozwiązanie telefoniczne dla firm. Niezależnie od tego czy zarządzacie dużą korporacją, kilkuosobową firmą, czy jesteście freelancerami, centralka Universe ułatwi Wam zarządzanie firmowymi połączeniami telefonicznymi. Dzięki niej bez potrzeby inwestowania dużych środków będziecie mogli administrować prawdziwie profesjonalną centralą oferującą takie opcje jak IVR, poczta głosowa, przekierowywanie czy kolejkowanie połączeń. Brzmi jak skomplikowany projekt? Z pewnością tak powiedzieliby o swojej pracy, czuwający nad stabilnością wirtualnej centrali, technicy z Firstcom Europe, który jest dostawcą Universe. Użytkownicy Universe mają jednak inne zdanie i są zgodni w swoich opiniach, obsługa centrali wirtualnej Universe jest prosta nawet dla najmniej zaawansowanych technicznie osób. Jedna z naszych klientek powiedziała, że obsługi Universe nauczyła się szybciej niż tworzenia raportów w arkuszach kalkulacyjnych!

O co chodzi z wirtualną centralką?

Jeśli na hasło „centrala telefoniczna” macie przed oczami stare zdjęcia, na których telefonistka w pocie czoła przełącza setki kabelków, to Wasza myśl pomknęła w dobrą stronę! Te same funkcje i o wiele więcej, tylko w nowoczesnym wydaniu, oferuje Wam centrala wirtualna! Całość konfigurowana i sterowana jest jednak nie za pośrednictwem gigantycznej szafy tylko z poziomu aplikacji, które obsłużycie na każdym komputerze i smartfonie! To pozwala na maksymalną swobodę i brak uzależnienia od dodatkowej infrastruktury, czyli np. serwerów. Jedyne czego potrzebujcie to komputer lub smartfon oraz ewentualnie słuchawki (podczas długich rozmów warto dać odpocząć rękom!). Jak działa wirtualna centrala, najlepiej zrozumiecie na kilku przykładach.

Przykład pierwszy – wirtualna centrala dla firmy, która nie ma biura

Załóżmy, że pandemia covid-19 sprawiła, że od roku właściwie pracujecie zdalnie. Biuro się kurzy lub z niego zrezygnowaliście w celu cięcia kosztów. Niestety Wasi klienci przyzwyczajeni są do kontaktu telefonicznego na numer stacjonarny. Dzięki wirtualnej centrali możecie stworzyć wirtualne biuro w dowolnym miejscu na świecie. Telefon z polskim numerem kierunkowym będzie łączyć Waszych klientów z Wami niezależnie od tego gdzie jesteście. Co więcej, pozwoli Wam na zatrudnienie pracowników z całego kraju, którzy nie wychodząc z domu, będą mogli odbierać połączenia telefoniczne i przyjmować nowe zlecenia. Chcecie zatrudnić kogoś na pół etatu? Nie ma problemu! W Universe przełączanie numerów między użytkownikami jest tak proste, że w pierwszej połowie dnia połączenie odbierać może pracownik w Szczecinie, a w kolejnej części dnia w Rzeszowie.

Przykład drugi – wirtualna centrala, jako infolinia

Jeśli Wasze usługi kierowane są do klienta masowego, dla którego częścią procesu sprzedażowego lub posprzedażowego są rozmowy telefoniczne, to dzięki wirtualnej centrali Universe możecie stworzyć własną infolinię. Nie potrzebujecie do tego żadnych dodatkowych inwestycji. Wystarczy, wspomniany już, komputer lub smartfon no i oczywiście ludzie, którzy połączenia odbiorą. Choć nie…stop! Dzięki możliwościom, które daje centrala wirtualna Universe infolinię jest stanie obsłużyć nawet jedna osoba! Wszystko dzięki kolejkowaniu połączeń oraz systemowi IVR, który pozwala na sprawne zarządzanie przychodzącymi połączeniami i dzielenie ich już po

Przykład trzeci – wirtualna centrala, jako rozwiązanie dla firm z dużą rotacją pracowników

Jeśli w Wasz model biznesowy wciąż ewoluuje, albo pracujecie z rozproszonym zespołem freelancerów lub pracowników to wirtualna centrala pomoże Wam nie tylko w usprawnieniu komunikacji zewnętrznej, ale też wewnętrznej. I mówimy tu nie tylko o „klasycznych” połączeniach telefonicznych, ale także o wirtualnych konferencjach online. Dzięki rozwiązaniu Universe Meeting Space możecie zaprosić swoich klientów oraz pracowników do wspólnej zdalnej pracy na przyjaznej platformie online, którą wyróżnia prostota, jakiej próżno szukać w innych rozwiązanych tego typu. Wiemy, co mówimy, na telekonferencjach spędziliśmy nie tylko ostatni rok!

Czym jest Universe?

Universe to wirtualna centralka, którą na rynek wprowadziła firma Firstcom Europe. Jest to lider na europejskim rynku nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych dla firm, który ma swoje przedstawicielstwa w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii, Szwecji oraz oczywiście Polsce! Dzięki temu usługę wirtualnej centrali Universe możecie zamówić bez żadnych problemów, również dla Waszej firmy. W tym celu prosimy o kontakt.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat funkcji, które oferuje wirtualna centrala Universe? Przeczytaj artykuł – Jak działa wirtualna centrala?

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O CENTRALI UNIVERSE?