Wirtualna centrala to nowoczesne rozwiązanie telekomunikacyjne dla firm oraz ludzi biznesu. Centralka Universe dostarczana przez Firstcom Europe Polska daje nieograniczone możliwości samodzielnego zarządzania połączeniami przychodzącymi. Universe to nie tylko numer stacjonarny, który możesz mieć ze sobą w każdym miejscu na świecie to także o wiele więcej, bardzo ciekawych, funkcji, które ułatwią życie i usprawniają komunikację z klientami oraz wewnątrz firmy.

Działanie wirtualnej centrali

Funkcją, którą kochają wszyscy użytkownicy Universe jest IVR. IVR to nic innego, jak system, w którym użytkowi odsłuchuje wcześniej nagranych komunikatów i jest dzięki nim kierowany do kolejnych poziomów menu call center.

Sam moduł IVR w Universe ma największą moc i pozwala na tworzenie „prywatnego” call center nawet dla jednoosobowej działalności gospodarczej. Dzięki zaawansowanym funkcjonalnościom IVR w Universe możecie nie tylko tworzyć menu dla użytkownika, którym będzie on sterować z klawiatury telefonu, ale także organizować zamknięte pinem połączenia czy kolejkować przychodzące połączenia. Istnieje też możliwość wysłania maila  z ustalonym alertem na dowolnym etapie trwania każdego (!) połączenia.


Zarządzanie tym potężnym narzędziem odbywa się poprzez bardzo prosty interface „drag & drop” (przeciągnij i upuść).

 

CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ O CENTRALI UNIVERSE?

wirtualna centrala abonament

Centralka wirtualna to rozwiązanie nowoczesne i w pełni mobilne. Połączenia w ramach Universe odbieracie przy pomocy aplikacji Softphone na swoim smartfonie (Android lub iOS) lub komputerze. Jeszcze więcej możliwości daje Wam panel  zarządzania Universe (to jego widzicie na załączonych filmach). Możecie w nim kontrolować nie tylko swoje IVRy, ale także mieć wgląd do historii połączeń, warunków abonamentu, książki adresowej oraz wszelkich statystyk.

To także miejsce, w którym użytkownicy niemający statusu administratora będą mogli zarządzać swoim kontem oraz mieć wgląd do historii połączeń dla numeru, za który odpowiadają.

Czym byłoby call center bez możliwości nagrywania połączeń. W Universe nie tylko nagracie wiadomości na pocztę głosową, ale też zarejestrujecie całe połączenia do celów kontrolnych lub szkoleniowych.


Czy nie jest to piękne? Jeśli interesuje Was więcej funkcji, które oferuje Universe lub chcecie dowidzieć się czegoś o innych możliwościach systemu, skontaktujcie się z nami!

Więcej filmów na temat centrali wirtualnej zobaczycie na naszym kanale na YouTube.