Project Description

6 pytań, na które musisz sobie odpowiedzieć przed przejściem do chmury

Przejście do chmury to dla firmy prawdziwa rewolucja. Przed podjęciem decyzji o migracji firmowej telefonii do chmury warto odpowiedzieć sobie na kilka ważnych pytań:

1. Co może zaoferować ci dostawca?

Przed migracją do chmury dowiedz sie koniecznie jak działa Twój dostawca. Rozważaj tylko firmy, z których usług możesz korzystać w systemie 24/7.
Pamiętaj też, że korzystanie z dodatkowych funkcji może wiązać się z dodatkowymi kosztami. Poszukaj dostawcy, w którym wszystkie funkcje są rozliczane w miesięcznym pakiecie.

2. Czy muszę inwestować w sprzęt?

Ponieważ hostowany system centralki wirtualnej znajduje się w chmurze, wszystkie procesy odbywają się za pośrednictwem Internetu. Wirtualna centrala to system online i dlatego nie potrzebujesz sprzętu PBX. Oszczędzasz zatem na kosztach konserwacji i rozbudowy infrastruktury.
Wszystko, co musisz posiadać, by rozpocząć działania, to telefon IP. Możesz jednak wybrać rozwiązanie w stu procentach mobilne, które obsłużysz na swoim telefonie komórkowym.

3. Ile to kosztuje?

Przejście do chmury to jeden z procesów, który możesz wykonać samemu, bez potrzeby kosztownego wsparcia zewnętrznego. Cały interface jest skonfigurowany tak, żeby jego obsługę zrozumieli nawet najmniej zaawansowani użytkownicy systemów informacyjnych.

4. Czy można rozbudowywać rozwiązanie w miarę rozwoju mojej firmy?

Usługa central wirtualnej rozwija się wraz z Twoją firmą. Jeśli potrzebujesz większej ilości opcji lub zwiększenia komfortu pracy to po prostu zamawiasz ja za pośrednictwem swojego panelu klienta.

5. Czy wszyscy moi pracownicy mogą korzystać z tego samego systemu?

Tak, wszyscy pracownicy korzystają z tego samego systemu.

6.Czy wszystkie moje urządzenia mogą mieć ten sam numer telefonu?

Universe pozwala na bardzo dużą elastyczność konfiguracji. Jest możliwe aby cała firma i wszyscy pracownicy korzystali z jednego numeru jak i każdy pracownik może korzystać ze swojego indywidualnego numeru publicznego. Niezależnie od tego każdy pracownik decyduje jakim numerem chce się identyfikować swojemu rozmówcy. Numery ogólne można też przypisać do konkretnych działów. Jest bardzo dużo możliwości i na pewno znajdziesz konfigurację odpowiednią dla siebie i swojej firmy.